Günümüzde müşteri tercihlerini etkileyen marka güvenirliği, ürün çeşitliliği, fiyat avantajı, üstün kalite ve inovasyon gibi unsurların yanında satış öncesinde ve sonrasında müşteriye sunulan teknik hizmetler büyük önem arz etmektedir.
Bu kapsamda Endüstriyel , Pastacılık ve EDT ürün kategorilerinde Besler Müşteri İlişkileri Müdürlüğü Departmanı aşağıdaki hizmetleri sunmayı amaçlar;
►Müşteri odaklı yaklaşımı ile düzenli müşteri ziyaretleri yaparak teknik ihtiyaçları yerinde tespit eder.
►Müşteri İlişkileri Müdürlüğü, Besler Gıda'nın tesislerinde son teknolojiyle üretmekte olduğu ürün portföyü içerisinden müşterinin prosesine birebir uyan ürünü tespit eder ve önerir.
►Müşterinin teknik talebi yeni ürün geliştirilmesini gerektiriyorsa Besler Gıda Arge ve Üretim Departmanları ile koordineli olarak yeni ürün geliştirilmesi sürecini yönetir.
►Pazardaki ve sektördeki gelişmeleri yakından takip ederek, yeni ve inovatif ürünlerin portföye kazandırılmasında etkin rol oynar.
►Müşteri şikayetlerinin daha hızlı ve derinlemesine incelenmesi , müşteri memnuniyetinin en üst seviyede tutulması için tüm süreçleri tek elden yönetir.
►Müşterilerine düzenli eğitimler vererek teknik ekiplerin bilgi ve tecrübesini arttırır.
►Konusunda deneyimli teknik uzmanlar, çözüm ortağı anlayışı ile teknik problemlerin giderilmesinde efektif çözümler sunar.